Wednesday, December 31, 2008

2008:this year punk did not broke

2008 dah nyaris nyaris nak tinggalkan kita semua.sebelum dia tinggalkan kita..bleter kat dia. 2008 ada macam-macam kenangan. manis...pahit..indah...duka..cinta...sebagainya...antara yang cool utk tahun 2008:

movie english paling cool:
citer ni maybe da lama tp baru taun ni aku tengok-Elizabeth Town

citer mlayu paling cool:
KAMI

citer indon yg cool:
3 hari untuk selamanya

Lagu local paling cool:
Guris by Twickhead - amat menyayat hati dan Lengkap Semula by Butterfingers

Kedai makan paling cool:
Kari Kepala Ikan Lucky Garden

Handphone paling cool:
E71 - boleh check email, IP Phone!

Trip paling cool:
Drive dari Tangkak to KL for 1 hour. alhamdulillah selamat. pastu dari KL to hometown...1st time drive sendiri blk kampung

Fastfood paling cool:
Carls Jr. burger die bapak besau!

Camera paling cool:
Holga GCFN 120

Jean paling cool:
Ben Sherman...saling tak tumpah seperti mat Indon baru sampai tanah malaya

Project paling cool:
Unified Communications kat SIAP. macam-macma masalah tak dapat agak..tapi dapat setel gak:)

Insan paling cool:
abg aku. memang die hensem dan jambu..ahhaha..dari jauh aku nampak dia senyum panjang lepas lebih 6 bulan tak jumpa aku. sayang btol dia kat aku. tp kadang aku panas gak kat dia..hangin tak btempat..hehe

Kawan-kawan paling cool:
teman-teman seperjuangan satu department sbb diorang amat memahami. korang memang best!

Yang cool:
'Kamu'. teringat masa kamu ajak cari surau nak solat maghrib. rasa sgan sbb masa tu aku dah cuba nak ngelat solat mghrib..teruk btol aku neh...

Kedai buku yang cool:
MPH Sunway Pyramid mmg cool. macam-macam buku ada...

Minuman paling cool:
yang ni mmg cool..sejukkk. Coffee Bean Mocha Ice Blended

Yang kurang syok:

  1. ada orang siasat pasal aku. ntah hape sebab ntah. nak tau tanya lah. sure aku jawab!
  2. gaduh dan di maki dalam emel. masa ni aku dah nyaris-nyaris mau benti keja. sakit ati sehh!
  3. aku nyaris-nyaris btumbuk dgn sorang mamat neh. tapi...lpas tu aku buat rilek jaaa..watper nak gaduh...tak cool lah!
  4. tetibe aku jadi seorang yg jeles...duhhh!
  5. my heart broke..
  6. aku tumbuk pintu bilik sbb byk sgt kna provoke. lpas tu rasa nyesal..sakit dol tangan aku.cis!
  7. aku kna halau. tp aku tak blah. apsal aku tak blah?bengong btol aku neh. sengal!

Yang memang syok:
  1. Kamu
  2. disukai..lantas aku terus bukak pintu hati..hehe
  3. score gol ultra cantik masa main futsal
  4. menang futsal alumni
  5. main fussball smp aku jadi addicted
  6. pegi Taiping denge Isee. time balik nyanyi lagu Hujan-Aku Scandal dan Adrenalin secara sing a long.hahha
  7. pegi Feringghi beli DVD
  8. banyak lagi..tapi aku luper sbb aku cepat lupa..hehhe
Sedih btol nak tinggalkan 2008...sedih macam nak tinggalkan skolah lpas SPM..sedih nak tinggalkan kolej lpas grad...sedih macam nak pindah rumah lama...memang sedih....isk iskkkk iskkk

2 comments:

EoL said...

royaklaa namo penuh dio tu..sero tau sapo dio

karim rambo said...

sebab demo tahu laa kawe dok royat..ahhaha