Tuesday, April 7, 2009

Wow

Wow. sangat kagum aku dengan member aku neh. al-kisah nye aku g solat maghrib, then tnampak sorang mamat yg agak-agak cam aku gak. "cmana hang ada kat sini?"."aku boring dok umah, aku datang lepak sini.tadi aku dah lepak dengan Bak"."tadi Bak citer pasal 7 lelaki misteri kat area sini". seingat aku...aku yg start buat citer tu. siap ada orang ingat lagikkk. tapi 7 orang tu memang misteri. serius. ada sorang neh...dressing wak jawa...taip kali aku lalu situ...die ada...ada sorang ni...budak lagik..baju butang smpat atas..jalan bawak payung..pusing-pusing pekan...yang sorg ni..cina tak btol..ksian gak aku kat die..sbb orang ckp die biol sbb bisnes bangkrap...yang rare sbb die pakai jeans levis silvertab+pakai spender Polo...serius aku tak tipu.tapi aku kagum dengan member aku ni bukan apa, dressing style dulu2 gak. pakai slipar jepun..baju lusuh..jean seasoned...tapi bwk kete Sport. fuh! pastu die cakap, "hang masih confuse macam dulu lagi ker". ceh. nasib baik die tak bukak cerita lama...kalo tak...huru hara beb.

Rupenye ada gak member aku yg kalo rasa bosan...pegi minum kat Garing. kah kah kah. itu kdai memang banyak cerita. sambil makan roti canai..tiba-tiba gagak berak direct masuk dalam teh tarik. ceh. hampeh btol. patut laa MPSJ suka tembak gagak. buat hal rupenye.kejam tu mmg kejam..tapi kalo dah berak masuk dlm teh tarik..itu kurang ajar tuuu.

Aku rasa...aku panik hari ni. pastu tiba-tiba ok...hahhaha..bengong!

Pagi tadi lagi rare, aku record suara aku sambil pasang lagu Dan Sebenarnya. kah kah kah. memang bukan stakat pitching je yg lari....tapi....layan gak beb!

0 comments: