Monday, November 30, 2009

Ini Baru Cool

"Bukan Salah Ibu Mengandung,Salah Bapak Yang Melepaskan Burung"

kalau nak kena penampor jepun, cube ler bagi alasan camni. hehehe

kenyang gilerrr makan McD. fuhhh...sedap gilerrrr. macam ler baru 1st time makan McD kan kan.

skang kelija sangat manyak. manyak smp tala cukup tangan mau kelija.adoi. tapi hati mau tetap cool. baru tak menggelabah. rasa cam ngantukk gilerrr neh. balik umah tidur...syok neh...bole siap bdengkur blalang neh...tu ler menggelabah sangat nak main intenet sampai tgh malam. kononnya Qada' dah 3 hari tak main intenet.

kalau kita dapat baca fikiran orang lain..sure kite hebat...sure nampak power kan kan. tadi ada orang cuba mengkomplotkan aku..hehee...sib baik aku buat cool sbb aku tau yang dia dah tau dan die tak tau yang aku dah tau die da tau. tapi agak sedikit malang sebab die tak tau apa yang aku sebenarnya lebih tau. cheh. cam penyajak di bawah pokok ketapang je ayatnya. muakekkekekek.

hello orang kat sana, are u ok?everythings okie?

psssst:best ekk kalo ada fa**book?

0 comments: