Sunday, December 27, 2009

where r u?

Kirenyer tahun ni pnyer target boleh dikire gagal. Exam memang da tak sempat nak amik. tu ler buat-buat rilek lagi. now, padan muke. menggelabah nak amik exam. cis, cuti pun rasa tak senang duduk skang. nak study, skali daa ada keje nak disiapkan. so aku amik keputusan untuk tidur sesedap rasa. tak elok pening pasal 2 benda pada satu masa. kita kena cari mende lain untuk ilangkan stress. tidur pada hari sabtu petang..memang best. ini memang jalan terbaikkk.

Giler tadi ada citer pasal eksiden bas ekspress SANI. giler ngeri. bas ok, sumer ok...skali daa driver leh tlelap. tapi memang bas dua tingkat ni sangat tak relevan. tingkat bawah tu rendah sangat. memang kalo kena hentam dengan kete pun..sure parah pnyer.

Kalo pass exam early JAN ni, aku berazam nak beli jeans Levis. hahhaa. baik pnyer cita-cita! ari tu da nak beli..skali daa aku terbeli mende2 mrepek yg jumlahnya sama dgn rege sluor jeans tu. cheis!

Ari tu aku prasan anak sdara aku ada ikut prangai aku skit2. malas baca buku, exam wat rilek jer..yg paling coool..tido tuutup abis sampai kepala..sampai aku pun tkejut beruk tengok die. ingatkan ape laa kat sbelah aku...hehe

alamak, da nak masuk 2010 daaa...rindu dengan tahun 2008...isk isk isk...where r u?

0 comments: