Tuesday, August 24, 2010

bubur jadi McD

Bulan puasa tahun ni rasa sedikit malas untuk bekerja. bukan apa, mengantuk tuu lebih banyak dari lapar. so akibatnya, akan jadi rasa malas untuk bergerak...malas untuk menaip..malas untuk mengira...hmmm. mungkin patut tidur lebih awal. kadang-kadang bila difikirkan..kalau hujan blackberry asyik kena kat aku..syok juge. tapi kalau hujan beban..hujan masalah..memang pening kepala. lepas aku..aku...then..aku lagi..lagi lagi aku..huh! sebab aku rasa tak confident..thats why aku rasa membebankan. aku tak confident sebab aku rasa tak cukup skill & pengetahuan untuk bercerita. tapi apa nak buat....bubur sudah jadi menu McD. kalaulah dapat training yang cukup...hmm..senang cerita.

Aku suka, kalau aku lebih tahu..tapi maslahnya..aku tak tau. later berbelit-belit laa jawapannya.

Kalau lah ada bisnes sendiri..sure bulan-bulan posa ni aku tidur je kat umah..hehe.

kadang-kadang aku konfius..mana semua orang ini pegi?serius..kalau dapat chow..sure aku chow!

0 comments: