Monday, May 25, 2009

dateline

Aku pegi tolong menolong. kirenye konsep amal jariah. kalo amal jariah, dapat pahala. skali daaaaaaa...dia cakap, 'korang ni kna bagi dateline baru korang nak buat keja neh!'. kalo dateline, kena charge laaa....hehehe. takkan amal jariah pun kena dateline? takkan nak sedekah kat rumah orang-orang tua kena dateline. itu dikire paksa tu. kalo dalam bisnes, itu dikire duit. duit itu bawak untung. tadak duit..malas-malas pun takper. kan kan? takkan semua benda free?

Tapi kalo ikut hukum alam customer is always rite...memang btol laa cakap dia. tapi boleh lingkup..boleh jem...boleh pecah kepala. nasib baik pandai buat magik. taruk satu nombor...settle. hehehe. settle sumer masalah. settle kekonfiusan selama ni. kadang-kadang, ilmu tu bukan stakat di dada..ilmu tu ada gak dalam internet. rajin-rajinlah download configuration guide, masuk forum (nasihat utk aku).

Ngantuk beb ari ni. smlm aku tdo kol 3 lebey. aku berpoya-poya dengan internet. sebab ptg nya aku tertidor lepas makan nasik dua pinggan. tiba-tiba jadi letih..ngntuk..terus tidurrrr. malamnya..cmana mau tidur? takda mood nak tdo...frust sbb Newcastle Utd relagate. tapi memang patut pun. midfield tak bagus, cmana mau score gol. kan..kan?

0 comments: