Thursday, May 14, 2009

separuh masak

Rasa cam serabut jekkk..cis...! aku rasa punca utamanya...huru-hara kat meja aku. cis! pastu atas ni dah macam dok kat Mogadishu dah suhu diaaa. panas tak ingat...kalo 2 hari tak kluar dari tempat ni..konpem half-cooked! tambah plak ada suara-suara manis menyanyi 'sambutlah tanganku kawan'. huh...! sore die sedap...untung kalo dapat masuk AF..leh glamer cam Mawi..glamer ke? esok..kalo tak kuar mane-mane....harap2 meja ni akan ter-urus..srabut giler tengok meja neh..cam nak bakar pun adaaa!

Bukan fwenster. tengok2 kawan-kawan lama...awek-awek lama..hahhaha. then ada sorg member ni..dah lama tak jompaaa.kat status die tulis 'alhamdulillah..finally i've been booked'. congrats! finally! :)

kalo kita dah keje kat tempat lain..jangan bersikap poyo cam sorang member aku neh...kat skype tulis mende tu mende ni...sampai kembang lobang idung aku baca. muakekkekekek. lantak lu lah jamil...gua tak kisah..itu lu pnyer hal...lu..lu..gua..gua..demo demo..kawe..kawe.hehhee

halamak..esok claim dah masuk...fuh! mau aku rasa sedikit bahagia sebab boley pasang2 cita-cita nak beli gejet-gejet yg tak berfaedah...bengong!

0 comments: