Monday, July 27, 2009

Ini baru Thrill

Mengharapkan takda hantu kat depan mata masa tersedar dari tidur..sangatlah hampeh. itu menandakan aku sedikit 'segan' dengan hantu dan cerita-cerita seram. hehe. kemudian mengharapkan matahari cepat kluar...mengharapkan subuh cepat hadir...bukan apa..sebab takut..macam-macam dok pikir. asal bunyi orang jalan jer..sure panik. terus tutup muka dengan sleeping bag. mungkin ada orang bangun pegi buang air...amik wuduk..takpun memang hantu..tapi rasanya orang bangun sebab pelita dah mati. memang syok tidur dalam hutan...sejuk..nyaman....tidur berlangitkan bintang...yang selama ni tidur berlangitkan kipas jenana 'KDK'. tapi bila dah cerah sikit.fuhhh..legaaaaaaaa....ahhaha. tapi rasa takut tuu yang buat lagi thrill sbnornya. macam zaman skolah dulu...kalo stakat ponteng prep petang tapi warden tak dtg check..aper barang..kalo warden datang check..pastu nyorok dalam loker...fuh..time warden masuk dorm..giler bdebar..berpeluh...ini baru thrill :) -mentang2 da balik umah..sembang lebat!

Waiting for next trip. hopefully can join and well prepared!

Tengah2 dok tulis..jeng jeng jeng..datang ahli-ahli pest control. skali aku tfikir, kalau aku di tempat diorang..ksian gak aku tengok diorang. mungkin luaran nampak susah..tapi hati bahagia. sebab tu kita masa skolah kena blajar btol-btol. bior SPM dapat gred bagus. biar dapat amik Diploma..biar dapat amik Ijazah. biar dapat balas budi parent..adik bradik. alhamdulillah aku bsyukur dengan apa yang aku ada. ni penangan ceramah agama pagi tadi laa ni walaupun aku sibuk baca pasal arwah Yasmin Ahmad kat internet..tapi masuk gak laa input skit-skit.hehhe.

Alfatihah to Yasmin Ahmad.

Kalau ramai yang cakap citer Sepet tu rare..tapi bagi aku citer 'Cinta' tu lagi rare. Khabis Bhatia pneyr citer. plot Rahim Razali & Fatimah tu paling best!

Tringin nak pegi Bukit Tabur. amik gambar cam best jek. kena usahakan neh!

0 comments: