Wednesday, September 9, 2009

Gunalah Kepala Lutut

Smalam ada sorang insan datang, pass kuih raya kat die pnyerrr customer. ahh, bukan aku hingin pun. kuih raya taun lepas pun bape cebis je aku makan. aku pun buat-buat tak nampak jeee. skali daa die cakap 'saya bagi kat client-client je yee'. duh!. bagi ler kalo nak bagi pun...bukan aku kesahh pun..kalo bagi IPOD ke..lain critaaa..aper daaaa...then before die balik slamberrr jer die tanye 'adik bila nak invest dgn akak?' hehehhe. tak tau ape nak cakap. hehehe. logik ke kalo aku invest? memang dok tpikir nak buat investment...but...invest kat benda lain je lah...lagi bagus!

Hari ni rugi RM80 sebab lambat booking tiket. cheh!

Kalo lepas sahur..jangan luper tengok citer Kasih Iftitah (5am-6am). hahhaha. even aku cool, tapi tengok citer ni..takkan buat aku jadi tak cool. Citer Nur Kasih pun cool!

Kalo tengok citer Caveman kat Starworld lagi kelassss. kol 2230 ari senin.

Ari ni tbaca paper Otusan. citer pasal mamat-mamat indon nak halau orang Mesia dari Jakarta. ape dah bengap sangat ker mamat-mamat indon neh? siap pegang buluh runcing, ada banner "Sweeping Orang Malaysia". siap check IC bagai. tolol sungguh. itu ler..ada otak...pakai kepala lutut. pasal tarian Pendet pun nak kecoh. itu kerja kompeni yang jual cerita tu kat Discovery. aperrr daaa. kecoh btol.

Kalo bli Land Rover 2nd hand ok gak kan? tapi membazir ler plaks. tp syok..leh bawak masuk utan...baru laaa ala-ala Camel Trophy..hehhee..tp mmg membazir ..

0 comments: