Friday, September 4, 2009

Sayup-sayup

Alamak,dah subuh. nasib baik sempat solat isya' tadik. lalai sungguh 2,3 hari neh. apa laa nak jadik. ish ish ish. sayup-sayup je azan subuh kat sini. rasa cam dalam drama cite Melayu lama-lama je. adoi, malam tadi lupe tengok Hunger for The Wild. tapi Blogger Boy sempat. hehehe. bukan sebab Julie Woon tu cun,tapi sebab aku suke rumah camtu. cool! rilek jek. tapi Julie Woon tu memang cun. jatuh cinta skejap masa mula2 Blogger Boy start duluu.

Skali-skala tengok Jamie at Home syok juge. best tengok umah kat UK neh. ada garden. walaupun kecik..tapi..fuh...best. nak masak sayur..petik je kat blakang rumah. tapi kalo kat Mesia neh...kat Cameron Higland je kot ada tempat camtu. sejukkkk. tempat lain panas. tiba-tiba tpikir..kalo pandai masak best jugee. kalo masuk kelas memasak pun caree jugeee. tapi takut gak..kang jadi cam Jaafar Onn mampus aku. aww! camana nak main bola,tangan dah lembut gemalai. hhihihihihi.

Aku rasa tahun ni aku agak tidak produktif. tak produktif dari segala segi. study,kerja,communication dan lain -lain. mungkin sbb dah lama sangat kot. mungkin nak kena ada 'booster'. mungkin nak kena tukar haluan. baru ada anjakan paradigma. muakekekkeek. nak tgelak aku tringat Pengetua (aka Che Po) skolah dulu asyik sebut pasal anjakan paradigma. skali SPM result teruk...die tukar..'kita semua sudah terlondeh!'. hahhaha

Jom solat subuh dan tidurrr. yay!

0 comments: