Friday, October 16, 2009

Jangan tidur

Huarghhh kah kah kah ngantuk gillllerr ahh. Malam tadi tido lewat kononnya study nak amik exam. hakikatnya memang study 30 minit..tapi berpoya-poya kat intenet satu jam 30 minit. sangat merepek. last-last, bangun lambat..pastu mata susah nak bukak. bangun-bangun jerk..terus masuk bilik..tegolek skali lagi sebelah almari. sangat tahyul kalau tido lambat. macam zaman skolah rendah. nak bangun punye susah. dah bangun,dok mencangkung dlm bilik mandi..layan mimpi skejap...sampai sekolah..kena berdiri kat luar pagar sbb datang lambat. tetibe cikgu besor datang....sorang-sorang masuk ikut pagar..lepas tu sorang-sorang dok meraba bontot sbb kena sebat dengan cikgu besar....hehhe...aku lagi redho kena sebat kat bontot dari kena cubit kat perut. fuh...cikgu besar aku neh kalo cubit perut...fuhhh...tobat insaf nak jadi budak baik...hahhaa...aku 2nd day darjah satu dah kena cubit kat perut. time rehat kena pulas telinga sbb main kejar-kejar. tp sbb die jugak aku jadi bijak sekejap masa skolah rendah :)....kalo bcerita pasal skolah rendah..ada dua orang cikgu yang aku rasa aku nak luku kepala die. sorang cikgu matematik masa aku darjah dua. nama die Hashim. ade ke bengong cikgu ni, asal aku salah jawap je die lepuk kepala aku. sampai aku jadi bengap satu tahun. bodo punye orang. sorang lagi nama die Khalid,selamba je die sekeh kepala aku sbb aku lupe bawak buku teks. hampeh pnyer cikgu. langsung tak buat aku jd bijak..cehhh....berbalik kepada ngantukkk....ni time khutbah ni..mau sampai termimpi masuk longkang neh. suwey beb kalo time khutbah..tetibe kaki tersentak...hahhaa

Semalam GPS punyer pasal,aku sesat. termiss satu lorong jer, GPS tu tetibe kuar MAP macam-macam. siol btol!

Sehari dua ni macam nak marah jek. mungkin sbb aku amat 'rare' untuk marah, so kalau dah lama-lama tu aku rasa cam nak berleter panjang. tapi kalau aku berleter panjang pun tak guna, sbb manusia ni akan berubah kalau die sendiri mau berubah. kalau di push-push, tapi tak jalan...buang karennn jek.

Ape pasal semalam takda kambing golekkkk..???? smlm tekejut gak aku tetibe ada client pegang aku...skali tengok tak cam..dua kali tengok..ceh..skoolmate rupenye. die account manager untuk satu projek neh. kalau ler aku pun involve projek die..konpem die buli aku. hahhaa. nasib baekkkk.

0 comments: