Friday, January 8, 2010

Yang Tertangguh

Yang tertangguh jangan dibiarkan sampai ia membebankan hidup kita. selesaikan apa yang tertangguh. hua hua hua...serius bunyi nyer!

Adil kalau difikirkan, mana ada keadilan kat dunia neh. yang ada pun parti Keadilan yang penyokongnya lebih fanatik dari penyokong Leeds United. tapi kadang-kadang otot-otot kat kepala lutut itu lagi berguna dari otak kat kapala maupun otak-otak Jaybee. semua eksyen macam bagus..macam sorang teman neh..outspoken tak hingat..tapi...muka corky! sangat bullshits! aku tak cakap aku sokong BN..kalau mau jadi opponent..muka kena cool.. sopan santun..berbudi bahasa..baru orang respek...kan kan?

Suatu ketiko dolu...aku pnah rasa macam seorang passenger jek. but now..aku rasa ada orang lain yang lebey menjadi passenger dari apa yang aku jadik dulu. Everyone were here..but where is he? sleeping at home..watching tv?too much work to do? this is really fuckin' (amik kau...sape baca konpem tercarut..hehhehe) great..hhehehe. apsal neh...ntah2 aku datang bulan...cheisss! datang bulan untuk lelaki adalah hanya dihujung bulan...hehhee..sengkek!

After3 years...finally can listen again to Acha Septriasa - Sampai Menutup Mata. sedih btol lagu neh...patut ler tak bole dengor...hehhee...skang sudah kembali cool...

Kalau ada orang nak bagi rumah & kete baik pnyer...patut cakap YES ke patut selidik udang-udang di yang ada sebalik mee? ahaaa...saje nak bagitau...Mee Goreng kat kedai Uncle Joe tu best siol!

0 comments: