Friday, February 19, 2010

cabai sungguh

Hari ini sedikit cabai. ada kaa patut aku yang kena sound dalam emel dengan sorang hero neh. macam mana aku nak kaver dia. hero-hero yang lain sumer aku dah kaver baekkk pnyer..tetibe hero ni tunjuk kuasa beb. di cc nyer emel tu sekampung pasal tak puas ati. tak patut btol. kita ni kalau nak hentam orang, cuba fikir perasaan orang yang kita hentam tu. kalau kita di jalan yang lurus..tade hal..tapi kalau kita di jalan bersimpang siur...memang masalah laaa. kita jangan hentam orang lain sampai tak pasal-pasal bukak pekung di dada kita sendirik. tlajak perahu boleh undur..salah emel..lain ceritaaa... kalau di ikutkan panas ati..memang panas dol..tapi sabar..sabarrrr...kalau ngamuk pun tak ke mana...cheis!

Skarang baru aku tau..macam-macam orang..macam2 perangai. ada orang tak tau..suka bertanya..ada orang tak tau..buat-buat tau...skang ada plak nak tunjuk hero...cheis..mentang2 aku dapat bonus sikit..semua mau tunjuk hero...cibai btol!

0 comments: