Sunday, February 28, 2010

Jerlus bang

Entri ini saje-saje je ni. hehehe. btol ke telus?atau jerlus?apsal orang-orang hadiah mostly adalah dalam golongan top 50? cuba check..btol tak? konfusius sungguh. apsal yang datang awal semuanya nombor diorang keluar awal. yang datang lambat mostly nombornya keluar lambat (barang baekk pnyer).konfusiusus sunggus.hehheehe. apsal ramai orang-orang yang tak datang dapat top 10? apsal pakai bola besar gedabak? naper tak pakai bola sepak...lagi nampak cool. bola besar itu macam ..cmana mau bola tu bgerak. yang kat bawah akan tetap kat bawah..yang kat atas konpem kena cabut dulu. pakailah bola ping pong..baru nampak stailo. lpas boleh pakai bola tu buat main ping pong..kaan?

Lantoklah..itu semua main nasib jek. gua tak kisah. gua konpem takkan buat post mortem..muakkekekkek. yang gua tau..makang memang tak sedap gilerrrr...minum petang tak cool..takde teh tarik..nasib baik master chi gong tu coool. lagipun..gua dapat barang ok..so gua buat rilek jek. yang penting ada kedatangan..muakekkekkeke..macam dok skolah dol. kalo zaman skolah..ponteng prep..konpem kena rotan kat jubo..pedih dol. tapi yang paling best...fuyoh...ada orang usha baikkkk pnyer kat budak2..giler ahhh...takut sial...awww....awww...awww..

7 comments:

Anonymous said...

Kompem ke org2 hadiah tu top 50 bro?nxt time make sure la statement ko betul ke tak dulu..aku pinjam jap kata2 ko kat entry ko sendiri..

"kita ni kalau nak hentam orang, cuba fikir perasaan orang yang kita hentam tu"

Top 50 said...

kompem beb! top 50!

Top 100 said...

kompem peduli apa top 50 aku top 100 pulak!

bebola ikan said...

ade bola len ..bola dlm seluar ok gak..kompem dpt adiah grand....

nurulmajdi said...

setankan saja entry ini. kita dah buat yang terbaik beb.

karim rambo said...

Yes tercapai cita-cita hamba untuk memprovoke apa yang disongeh-songehkan dlm acara sethaun yang lepas. muakekekkek. mana ada mende perfect dalam dunia ni kan kan? hehehe. kalo dapat cerek letrik je..kena lah redho je sbb itu rejeki kan kan. ini konspirasi lah konsesi lah..saksi lah bagai kan kan. kalau dapat yg mahal, hidung kembang sampai ke Mlaka..kalau dapat yg ciput..muncung semangkuk

nurulmajdi said...

hah! tau takpe.