Thursday, August 21, 2008

what a coincidence

Coincidence. maybe just my luck! anyway, today i supposed to renew my car road tax+insurance and i need about RM1200++ at least. because, last year i just paid RM400 instead of RM 1400 (insurance+road tax). so i thought this year, i need to pay RM 1400 again. So one of my 'sedara' willing to help to renew road tax+ insurance. so he check for my insurance and he said i just need to pay RM800 for the insurance. wow! what a great news to me! whatever happy i am, syukur alhamdulillah. i always get a good news when i need money...or any difficulty :)..syukur...alhamdulillah...again..and again....

So, 1 problem settled. satu hal lagik....aku kena tuduh!!!! alamak cam kes liwat laa plaks!aku bukan gay! aku kena tuduh mendajalkan orang...adoi...aku rasa aku tak salah langsung...dan memang tak terlibat langsung dalam permasalahan ni...tapi sebab aku ada kat tempat kejadian...aku pulak yang dituduh...loh...malang sungguh!hehehe. Mungkin aku ni 'seorang idiot' yang sangat gejet...haha...ahh lantak lah...hang jebat pon leh derhaka kat sultan..hehhehe...siol btol!cis! takper sambil-sambil malang tu...dapat gak jimat duit insurance kete..fuh!

0 comments: