Wednesday, March 25, 2009

Lokomotiv Bukan Moscow















Tiba-tiba mau amik master. hahhaa. lawak seh! ingat university tu pakcik aku yang punya. ceh! apa-apa hal pun kna apply dolu. tapi ongkos nya sangat mahal. kejam btol nak blajar pun mahal. ingatkan minyak je mahal. MC D lunch pun dah murah skang. aper daaa.kasi kurang laaa. baru rakyat sumer pandai-pandai. tapi kalo sumer pandai susah gak. mesti ramai yang mau jadi rebel. mesti ramai yang mau hack bank. skang blajar mahal pun ramai yang pandai. buat ekson C70 kuar api pun boley. aku tak tipu. member aku buat. pehhh..kuar api..kagum aku!

Lagu-lagu Yuna ni kira cool gak. kira boley mix dengan aku. tapi banyak gak lagu die yang agak merepek dan tak akan didengar oleh orang-orang kebanyakan. siap ada member aku sanggup nak bayar aku RM15+ teh tarik segelas kalau aku downloadkan die lagu Yuna. tapi aku ni baik ati...aku kurangkan jadi RM8 sbb Man U kalah dgn Fulham ari tu. hehhehhe. jom raikannya! sila google 'Kau Sempurna+Yuna' sbb lagu ni agak cool!

Smlm aku balik dgn hati yang panas. macam-macam aku nak buat..aku nak kata. tapi hakikatnya aku memang tak sebut sepatah pun. apsal? aku pon tak tau. sabaruddin chik btol aku neh. cis!

0 comments: