Friday, October 31, 2008

Hari ini hari apa?

Today is not Hari Raya or Deepavali nor Thaipusam but today is Friday. Its mean i can play futsal this evening. the thing i can do to release the pain by kickin' the ball! it's been long time i did not score a goal between two legs. i should make it happen today. i must. hahhaaha.

Posto!Posto!

Razak Baginda was release today! Kembali lah ke pangkal jalan sahabat!!!

Rasa cam dah lama tak jenjalan kat Serdang. Teringin nak minum-minum kat Maulana sambil usha awek. (kerja yg agak kurang sopan semasa di alam remaja). hahhaha. Tringat lagi India kat Maulana tu coba-coba tipu aku cakap die orang Malaysia. cis! Ahh...nak lepak dengan sapa? semua dah takda! semua dah bawak haluan masing-masing. Yang ada pun LAN sebab rumah parent die memang kat situ. Skali die ceramah aku suruh ikut ajaran-ajaran Death Metal die tu...EEEEE...tanak aku! tak seni dol!

Esok Sabtu..lusa Ahad...seterusnya Isnin...sedar-sedar..umur aku dah 50 tahun...cmana kehidupan masa tu?seperti yang di inginkan? harap-harap...! huh! kalo masa tu jadi fulltime backpacker..memang stailo! konpem setiap backpacker hostel yang aku stay ...aku conteng camneh...'"Karim Rambo Wuz ere 2040"...hahhahaa...

0 comments: