Sunday, June 21, 2009

beautiful teevee

Hari ini tak sama macam semalam...dan hari semalam tak macam hari-hari sebelumnya. semuanya memang lain. seperti janggal,seperti baru. anyway,thanks for the 'beautiful teevee' n cute 'now & forever'. luv it! i'll keep yours and you keep mine :). thats y i pick pink...haha not because i'm gonna be a gay. haha :). don't worry. i'll take care myself. kena masuk silat ni.

Weh, mana pencil case aku? aku mau jadi insan yang ber pen. sangat kelam kabut kalo nak pegi meeting. nak beli pen lah bagai. tiap kali nak pegi meeting,kna beli pen. kaya tokey kdai runcit tuh.

Aku rasa, bulan 7 aku kena rajin skit. aku mau amik exam. serius neh!

Alamak raya dah dekat. adoi. pening kpala. jem kpala. tak boley ke taun ni pnyer raya di bawak ke tahun hadapan? cam orang buat kira-kira akaun tu. memang tak boley pon. ahh lantak lah!

Itu hari aku dah call sorang kawan, die cakap jgn ceburkan diri dengan masalah. tapi rasanya aku dah can terceburkan diri skit dah ni. cmana nak undur balik neh. adoi. masalah ni. pandai sangat..padan muka.

Anyway...selamat hari ahad untuk semua. good luck for your new job untuk kamu!

0 comments: