Thursday, June 4, 2009

Sooka

Bile kite jumpa orang yg level nya sangat high tapi merendah diri, kita akan rasa kagum dan malu dengan diri sendiri. 1st time jumpa orang camni. kagum btol. rupenya masih ada orang camni kat dunia. ingatkan dah pupus. segan beb. hahhaa. dah ler hotel yg di book utk aku takde breakfast,sampai die pun tak nak breakfast sbb aku pnyer takde bekfast. malu bai!

Ari ni tersangat lah letih. rasa cam nak tidur je. tadi masa lunch,terserempak dgn one of kwn lama kepada seorang best friend kat Sooka. aku tengok die..die tengok aku. nak tegur cam segan. last-last aku tegur. nasib baik die knal lagi aku. kalo tak malu gilerrr. aku just kim salam kat kawan aku tu. lama tak jompaaa.

Tadi seseorang mintak maaf dgn aku. okie, yang dah lepas tu biarlah lepas :). buat apa nak simpan dalam hati :)

0 comments: