Wednesday, June 17, 2009

teh tiga layer

Hari ini pekena teh tiga layer. giler...tak sedap..rasanya amat longkang. pening kpala aku. tapi aku pnah layan nescafe tiga layer. sedap. mungkin teh tak sesuai di campur dgn gula merah kot. sebab tu rasa dia sangat hampeh. presentation dah ok dah..nampak lazats giler..skali daaaa...pening! mahal lak tu. segelas RM3. konpem tanak minum lagi..tak sedap seh!

Hari juga bekfast dalam kete kat stesen minyak. lapar beb. mana tahan. pagi tadi sempat minum teh tarik je demi menjaga hati drebar lori yang dok tunggu nak hantar barang. kang aku makan.. lama laa plak diorg menunggu. pagi tadi juge tjumpa skoolmate yuang dah agak lama tak jumpa. mamat ni genius masa sekelas dgn aku dulu. tiap2 malam tdo je kejenya kat klas prep. tapi add math terer giler. aku tahap cukup2 makan je. mamat ni tahap A1. patut laa dia dapat biasiswa Telekom. tapi die skema beb masa skolah. lepas abis skolah je die cuba nak jadi samseng. haha. tapi sbb ati baik...gagal gak die nak jadi samseng. haha. aku konfius gak dgn mamat neh. cmana die leh jadi pandai sdangkan asyik tdo je. aku yang kurang tdo ni tak gak pandai-pandai. memandai memang aku pandai. ada sorg lagi yang lagi rare. prep malam dia tdo. lpas orang tanya soalan add math ke fizik ker...slambe je die bangun tdo...sambil tenyeh mata...jawab soalan dengan yakin siap dgn jalan pnyelesaian. giler hebat. tapi dengar citer masa masuk UTP dulu...dia cuba gak amalkan prangai genius die tu. kelas tak pegi...tak study..dok blaja hacking bagai..last-last kena repeat semester. sampai skang..dah lost..tau tau apa crita. harap-harap dia bjaya hack laptop dekan dia.h hehe.

Hari ni juge aku bangun..aku rasa cam hari jumaat. dengan yakin aku pakai t-shirt datang keje
hahhaa. nasib baik aku memang nak pegi site. so leh buat alasan pegi site kna pakai tshirt. hehhe. mungkin sbb aku dah bangun kol 530am main intenet pastu aku tdo balik. tu yg buat aku jadi pening sampai lupa hari apa tuh. adoi!

0 comments: