Tuesday, June 16, 2009

Cabai cabai

Cabai sungguh claim kna potong.cis! nak pegi camping pun tak boleh camni. bajet lari. hampeh btol! celcom laa paling cabai. hantar bil lambat. lapar sungguh pagi ni. pagi-pagi buta kluar pegi meeting. kruk krak bunyi nye. mana nak sempat bekfast. kluar rumah terus jem sampai kl. kalo hari-hari hidup camni...last-last boleh kondem kpala.

Pengumuman! Green Day dah kluar album baru.

Kadang-kadang aku sangat konfius dengan orang-orang sekeliling. semuanya sibuk mengejar duniawi. termasuk laa dengan aku. semua sibuk nak ada banyak duit. aku pun kadang-kadang, tringin gak nak ada banyak duit. tapi yang aku pasti, lagi banyak duit aku ada...lagi sengkek aku jadinya. mau taknya kalo ada RM10,then aku pakai RM9.80. belen tinggal 20 sen jek. memang tak cukup. patutnya kna pandai manage. tapi kang kalo gaji RM10k then hidup cam gaji RM2k kang orang sekeliling cakap kedeng plak. kan kan. so camna? sbb bulan ni sengkek..tu yg aku tpikir camni..hahhaa..time tak sengkek..slamber jek.

Ronaldo dah nak blah pegi Real Madrid. konpem fan Man U tengah nangis neh. hhehehhe.

0 comments: