Friday, September 5, 2008

Kegonjolan Akustika

Memang bukan gila..cuma ganjil aja!

  1. aku seorang tukang komputer, tapi tidak mengerti main game. kah kah kah
  2. aku seorang penyuka camping, tapi nescaya akan lemas kalau mandi sungai...kah kah kah
  3. berikan aku sebuah buku, konpem aku tak baca
  4. aku seorang penidur tegar, tapi sangat susah untuk tidur malam
  5. kelihatan seperti seorang yang seriyus...kah kah kah...sangat tak pandai nak seriyes!
  6. sangat tak pandai mengelecek bola, malangnya sangat macam bagus nak score gol!hahaha
  7. perutku bonchet, but..fuyoh ckp mohd salleh tuuu...tapi aku mkn sikit jer..apsal haa?
  8. sangat gelisah nak tengok balance duit dlm bank.
  9. bukan seorang mat bunga dan juga bukan mat rempit
  10. aku panas nehhh..apsal DVD aku takleh pasang neh...sengal btol!

1 comments:

nikuze said...

ada tambahan :
aku adalah seorang orang yang koya...
aku perasan aku cuba dingorat oleh seorang minah
aku hensem sgt ke?
heheheehee...lu pk lar sendiri...