Monday, January 12, 2009

giler mahal

Anak sdara aku bli gitar classical RM580. giler mahal! pastu fret die besor2 lak tu. dahle tangan mamat tu kcik jek. cmana mau pgang chord? tapi cikgu muzik die agak sengal. dah 3 taun die blajar gitar tapi satu lagu pun tak reti main lagi. sikit2 boley laa. cis! smlm mak die tkejut beruk tiba2 dngar anak die main lagu..plucking. terus die lari naik atas nak tgk anak die. "Laaa..pakcik ko rupenye!". hahhaha. aku main lagu ingat2 lupa...lagu syok sendiri yg tak pnah siap. hahhaaha. apsal tak siap? sbb aku tak blajar pun muzik..aku main petik-petik jer..cam petik pucuk paku tuu..yg penting anak sdara aku nampak cam kagum dgn aku. hahahha..sure die ingat aku pandai main gitar...padahal sikit jer. kalo lagu 'Sepohon Kayu' aku reti sbb die main 3 chord jerk...hahhahhaa..

Korang tak pegi tgk live show Butterfingers kat IB ke? seperti nak pegi..tapi tiket tak bli lagik. RM45. bulan ni 23/2/09 Mogwai pun buat show kat IB. bukan snang seh Mogwai nak dtg KL. cam tak dapat pegi..sbb tiket die RM140. hahhaa..kalau Weezer..Rm200 pun aku pegi gak:)..Weezer lain beb...die pnyer soul lain. Weezer ni another side of emo. band2 emo sumer amik teladan dari Weezer. even Get Up Kids pun follow Weezer. Regggie...memang laaa..sbb Reggie ni lebey kurang Get Up Kids jer.

Bulan depan ada training! agak teruja dgn training tu..kalau jadik..fuh syoks!

Don't worry..everything will be okie. you're a strong person!

1 comments:

Anonymous said...

thanks for always be there for me..virtually i mean.. :)