Friday, January 16, 2009

malam ini bulan mengembang

Malam tadikkk, pegi makan kat satu tempat neh. sambil makan,usha-usha sekeliling..kot kot ada hot chick...bole cuci mata:). then ternampak Starbucks. tahniah! coffee house anda kosong! sila hantar telegram kepada PM Israel..cakap kdai korang takde planggan. bagus btol rakyat Malaya neh. terus boikot tuh! then..jalan-jalan skit lagik...tnampak Restoran McD. banyak meja yang kosong, padahal b4 this sangat susah nak tengok meja yang kosong. menjadik gak kempem boikot memboikot neh. tahniah untuk anda semua!

Trasa nak beli (ape benda ntah name dia...lupe lak..eskrim yg ada oreo tu...giler btol semut neh leh buat aku luper)..tapi..biler tringat Israel dok bom kanak-kanak Palestine...hah..pegi mampus lah dgn eskrim. beli eskrim potong kat kdai runcit pun sama gak rasa sejuknya!

Tadi solat Jumaat, ada doa Qunut. aku nyaris nyaris nak tbabas terus sujud. huhu. ramai gak yang tbabas..pastu cover balik..bangun baca doa Qunut. hehhehe. tu ler...g masjid lambat..pastu time khutbah tdo sampai ke sudah....hahhaa...nyaris gak aku nk mengigau tadi....mimpi jatuh longkang dol...huhu...trus kaki bgerak cam klam kabut sket. kalo tertendang orang depan..fuh..memang klass..huhu. ntah apsal ari ni ngntuk giler..smggu dua ni aku tdo b4 twelve. tapi ok lah..at least dpt bangun awal. biasa arr bangun..solat subuh...bukak laptop..main internet...komen& baca blog orang...baca Soccernet..check gmail... smp kol 750am pastu klam kabut mandi nak g keje. kalo tetibe jem kat KESAS rasa panas jekkk...dah laa bangun awal..sampai ofis lambat plak tu...baik bgn lambat je kalo cmtu...dah la smp lambat...tak dpt bekfast lak tuu...

Ras cam ralat sedikit sbb tak dapat bli tiket Butterfingers kat IB. sold out!huh! ada sape-sape terbeli tiket lebih? sila jual kat aku..aku mau beli! alamak, aku ade buat claim tak ikut movement. kalo dibuat movement semuanya...mencanak-canak claim aku. byk yg aku tak claim mileage sbb kununnya takut nampak over. haha. skang padan muka. tkena balik. pasni mmg nak kna buat sumernya laa. keje ari cuti pun tak claim. bengong btol aku neh. ape nak jadik ntah?

hari ini sangat panas...letih..dahaga..hauuuuuusssssss

0 comments: