Thursday, January 22, 2009

virus

Kalau komputer kena virus, boleh guna antivirus untuk clean virus tuu. pakai laa Kaspersky ke Avira ker ape ke. tapi kalau diri sendiri kena virus,takkan nak blasah pakai Kaspersky kot? itu tolol namanya. kesudahannya ke klinik jua, suruh doktor check apa yang patut. jangan plak pegi jumpa doktor sakit tuan. itu sudah tidak btol! kalau jumpe doktor...jangan lupa mintak MC...untung-untung bleh tido kat rumah. tapi kalau ada banyak koje nak dibuat,cmana??? takkan nak balik tdo kot? itu selfish namanya!

Terrible giler rasenyer...batuk, flu, sakit kpala. itu tandanya, hidup ini bukan duniawi semata-mata. wah, dah macam ustaz. hehe. kalau 5 hari aku tulis camni..hari ke 6 konpem aku boleh jadi tok siak kat opis ni. hehhee. takper..takper...aku pass kat korang je la untuk jadi tok siak.

Cuti raya cina ni korang balik kampung? aku tak balik...rasa sebak gak...adoi! kalo duk kampung lagi best kan kan...makan free...mmg laa untuk 2 mggu mmg free laaa...kalau masuk 2 bulan..mau sebakul kene leter..hehhee...

dah dah....aku mau makan ubat...dahhh!

0 comments: