Thursday, January 22, 2009

How's life?

Hari ini terasa seperti hari semalam. mungkin sbb aku tak mandi. mungkin sbb aku tak tdo. mungkin jugek sbb aku miss soru!

"Lihatlah di sofa biru,pusing musim yang membuku,aku belum mati..aku masih di sofa ini masih"

Serangkap puitis dari Meor, yang memang agak abstrak untuk makhluk-makhluk yang berfikiran serabut. yup...emosi dalam kehidupan! patut ker aku main bola petang neh?patut ke?kalau tak main, kang boleh mengigau. uishhh....kalau balik rumah...baring jap...mungkin sekejap aku tuuu membawa sampai ke malam. tapi, sangat jarang aku dapat tdo siang hari...memang jarang sangat... ada je benda aku nak buat...kalau aku tidur pun...sbb aku ter tido...

Kalau jadik pegi training, aku mau cari tempat orang main lagu-lagu akustik. fuh...layan seh! tapi cukup masa ke nak mencari semua tu? banyak lagi mende nak dibuat. lpas training,sure letih pnyer...adoi! ini hari sodaa 22 aribulan, bila aku mau start baca buku...prepare untuk amik exam?bila? bape banyak alasan kau? bila mau berubah? oppps...terbebel kat diri sendiri...ceh!

Ayuh balik....balik....balikkkkk....it's good to chit chat face to face wif u last nite...

0 comments: