Friday, January 9, 2009

hangin

Bukan aku hangin kat sapa-sapa, tapi badan aku byk hangin. dah bergelen aku telan teh halia..tapi angin still rasa tsekat kat krongkong. rasa sesak dada. aku ingat kna makan halia baru ok kot neh.huhu. seksa beb kalo cam angin tsekat kat krongkong. bercerita pasal hangin...fuhh.kalau dapat pegi makan angin best ni. ..pegi Penang kaa Langkawi kaa. kalau dapat bonus banyak...mau kna pegi mkn angin...baru syok! biasa laa jadi working class hero neh...kna giler bonus. baru normal! giler..ade member aku kje petronas...dapat bonus RM20k gedebuk camtu jerk.... fuh..kalau aku dpt byk tuuu...konpem aku bli rumah..takpun aku prabis buat bli VW bus.huhu. dasar jantan...nak joli katak jerk...huhu!

Hari ni hari Jumaat...musti main bola. kalau tak main bola..korang pondan!

Cmana nak jadi kaya cpat hah? rompak bank? bahaya seh..kang kna tembak dgn Pak Gad. curik kat supermarket? tak kaya sehhh. susah btol nak jadi kaya. tapi kalau aku jadi kaya..sure aku jadi jahat..bongkak..kerek...huh..baik aku hidup camni jerkkk...huuhuuhuh....tak payah susah nak kna pakai baju batik pegi rasmi majlis tuu..majlis ni...hehhee...tapi jadi wakil rakyat syok gak beb. skali kenyit mata kat secretary..fuhh...terus sangkut beb. tak pcaya..cuba korang tengok secretary kat ofis Krjaaan. secretary die fuhh..gorjez gilerrr....memang leh tumbang kalo tengok...huuuuuuuuuuuuu.....tak boleh tak boleh....kena jadi orang biasa gak....taktik aku nak goyang kaki..tapi tiap2 bulan duit masuk still tak menjadik nehh...tahun 2009 kna aggresif skit nehh...mana tau kot kot bjaya...giler..kalo bjya....giler syok..giler...korang giler!hahhaha

0 comments: