Saturday, November 29, 2008

Selamat Pagi Sabtu

Selamat Pagi! Seperti biasa, bangun pukul 3 am. hahhaa. cmana mau tdo balik? harus di layan Nat Geo ataupun Youtube, baru bole timbul rasa ngntuk. Petang semalam main bola sgt best!!. sangat syok merembat bola dari jauh. bola itu laju meluncur laju bersama masalah-masalah hidup. hahhaa.tapi apsal ramai sangat tahan kaki masa aku nak rembat? sakit dol kaki aku! tapi aku buat rilek. kalau aku sakit, korang pun sakit gak. hehhe.

Malam tadi aku terlayan citer Nanny Diaries kat Cinemax Astro. Citernya agak syok! Citer pasal sorang penjaga budak yang akhirnya menyedarkan parent yang anak itu bukan aksesori hidup. Grayer ditukar menjadi Groover. Nanny itu sgt cun! Kalau senang nangis, jgn tengok. mungkin anda akan banjir!

Esok mau buat apa ya? Ayuh ke Pavilion ataupun Gardens Midvalley. Aktiviti yang dah lama aku lupakan:jalan-jalan tengok orang!. Tapi Pavilion lagi cool kot. bole tangkap gambar baik pnyer. bole hilangkan perasaan kecamuk. bole masuk kdai buku. bole cari CD Taking Back Sunday. bole usha kdai-kdai yang cool! kalau tidak cool, jangan masuk!

Pukol tengah-tengah malam macam ni masih ada rakyat-rakyat sperjuangan yang masih blom tdo. Orang lain dah siap mimpi dating dengan aweks,ko blom tdo. FORMAT server katanya! kah kah kah. ko format 2 minit, ko skype dgn aku 2 jam. hahhahhaa...ko mmg bagus..ini laaa baru coool!

0 comments: