Sunday, November 30, 2008

Noodle Station Alamanda

Cari-cari barang baekkk, finally makan tengahari di Noodle Station ALamanda. Yaa, makan noodle kalau ikut bahasa mohd salleh tapi dalam bahasa Malaya=mee.tapi hakikatnya ia cuma Maggi yang di modenkan, dicampur ayam BBQ, harga yang agak tidak cool. itu hakikatnya hidup di KL. semuanya harus moden. hahhaa.Layan minum banana shake, air yang dah lama aku cuba nak buat sejak lunch free kat Cyberjaya dulu. Perghh, rasa macam makan kek pisang versi air. hahhaha. tapi agak menggiurkan!

Sambil jalan, sambil usha kedai-kedai yang ada sale. tapi, kaki tetap ke kedai satu neh. takde tanda sale, tapi aku tetap masuk. yaaaa, kasut yang di cari sodah jumpa. bior btol harganya neh. murah smacam je. aku tanya kali ke dua untuk confirmkan. memang btol harga nya itu macam. WOW! ini kire sudah jimat. alang-alang dapat kasut yg cool dan harga yang melampau berpatutan...mata sudah liar....ada benda kna beli lagi neh. yaaa, ada belt! made in Brazil kata salesman tuu. lantaklah made in Brazil ke made in Papua New Guinea ker...aku cuma mau yang cool. yang tidak nampak mahal...yang tidak ada kpala tengkorak kat belt tu...yang takda cop brand kat belt tu...yang takda tulis QuickSilver mahupun RIPCURL..hahhaa..agak sengal jugek harga belt tuu...hahhaa..lantak lah. aku nak beli sebab ia RARE!

Tjumpa plak backpack Deuter. Nyaris-nyaris nak beli Deuter laptop backpack. RM379+ 20% discount. tapi....bulan ni mau balik kampung. harus save sedikit. kalau terbeli backpack tuu...kaedah nya sama...agak mengikut trend terkini. hahaha. tidak rare lagi!

Mlm i Man City vs Man u. harap-harap Man U kalah. hahhaa. dengki btol!

1 comments:

sentosa77 said...

As'kum Bro.. apa khabar, terima kasih sbb singgah kat blog saya. wahh.. keje kat dalam bidang IT ya.. income mesti masyukk ni. : )