Monday, December 1, 2008

mimpi

**iklan**jangan lupa tengok Criminal Minds Mlm neh kol 1030pm*

Mimpi! bukan lagu Daniel 1 in a Million yang menang tak tau cmana die boleh menang. Panas hati btol tengok Nita kalah. bukan sebab die cun ataupun sexy. tapi sebab die nyanyikan melodi indah dalam lagu 'She's the MOD' & ' True Love' dalam compilation 1+1. Berbalik kepada mimpi. yaaa, mimpi memang mainan tiduuur...dan malam tadi aku bermimpi lagi...bukan mimpi seram...bukan mimpi dapat loteri..tapi..mimpi yang indah...sangat indah..indah dari dunia yang nyata..sampai aku terbabas sampai pukul 730am. mungkin disebabkan terlalu asyik menyelami mimpi itu, langsung terlupa utk pergi kerjaa! sangat tak normal untuk bangkit pukul 730am. kelam kabut, iron baju...kemas laptop..cari kunci kete..cari stokin...tapi tetap tak termiss morning briefing+bekfast free (part ini paling ultra penting). Aktiviti yang aku paling suka kat ofis selain main bola. bola lain kira..itu dah macam makan nasi dengan lauk. kalau takda lauk,dah tak sempurna ceritanya.

Haruskah aku beli wireless router? bukan keperluan tapi agak penting untuk surfing internet. mungkin dengan ada wireless router, aku boleh surfing dari dalam toilet, penjuru bilik..mungkin juga di belakang almari. itu gunanya teknologi. menyenangkan manusia. mungkin aku boleh open akses untuk jiran-jiran aku. semudah itu? tidak mungkin! hahahaha. mungkin aku akan capture data-data yang berjalan kluar masuk ikut wireless router aku. hahahha. itu lah keburukan teknologi, mengajar manusia untuk jadi skeptikal..menjadi jahat..menjadi spy di ofis (jangan terasa yer..ini cuma iklan semata-mata). hehhehe. Kesimpulannya, jangan jadi spy...takde gunanya..takkan dapat bonus lebih dari lain...takkan jadi lebih kacak dari abby yus.

0 comments: