Thursday, December 4, 2008

Cis menjadi Cheese

Tidak ke Taiping jua hari neh. yay! Kesimpulannya, hari ni dapat main bola! yay! bola itu memang bulat,tapi kalau dah slalu main bole jadi gian. Termenung gak pagi tadi kna pegi Taiping, esok sudaaa mau cuti...minggu depan kna banyak travel...dgn kete...kapal terebang...rakit..sampan...sure mggu yang memenatkan. malam ini mau tido lambat...mau layan internet sepuas-puas hati...mggu depan sodaaa mau balik kampung...tiada lagi broadband...tiada lagi Wimax...cuma dial up yang speed nya hanya 31.2kbps. amat slow...kadang-kadang...kura-kura lagi laju dari 1515!

Esok sodaaa hari jumaat. lusa pagi sodaaa mau balik kampung. dah berkoyan-koyan lamanya aku tak call kampung. ntah tak tau ape hangi kpala aku nehhh malas nak call kampung.adoi! rasa bersalah btol. memang rasa tidak sempurna. tidak lengkap. tidak lengkap seperti tiada si manis.

T
adi dah tsrempak tapi amat malu nak tegur. aww. sejak bila aku jadi pemalu???hehhe. rasa nyesal plak tak tegor. adoih! malam ini malam Jumaat. malam ini hantu ramai kluar..hahhhaa..malam ini ladies nite...malam ini banyak citer cool kat HBO,Cinemax mahupun RTM2. malam jumaat jugek lah aku start layan Elizabeth Town, citer yang paling cool pnah aku layan selain Music & Lyrics.

Hari ini main bola. hari ini mau main sampai letih. mau lari tanpa henti. untung-untung akan kejang betis. hahahha. hari ni mau jadi jahat. mau sepak kaki orang. hahhaha. jahat giler. kah kah kah. ntah-ntah aku yang kna sepak. hehehhe. tak boleh jadi jahat. kna jadi orang baik-baik. baru tok penggawa kat kampung sebelah suka. baru jiran sebelah cuba-cuba nak buat menantu. hhahaha. syok jugek balik kampung neh. kalau drive sendiri lagi syok..bole layan cd soundtrack elizabeth town...takpun layan soundtrack janji joni..ahhhh...susah-susah....switch on IPOD, terus geleng kpala. kalau driver tanya kanapa geleng kapala. cakap je aku sodaaa dinoda..kah kah kah. ayat cam hampeh! sengal!

akhir kata (cis..cam ayat anak tulis surat berjauhan nun jauh d Amarika), 'hello' & 'hi' untuk kamu! kamu mmg sweet!

0 comments: