Saturday, December 6, 2008

Every 5 minutes

Hari ini aku sangat gedikkkk...huhu...mau sms every 5 minutes...mau call every 5 minutes..hehhee...sebabnya? aku mau ngengade...hehhee...sebab kamu amat sweet!!!! hari ini mau balik kampung...yay! sangat sronok balik kampung! slamat hari raya semua!!! drive elok-elok..hati-hati....harap-harap tidak jem..tidak banjir...tidak ada tanah runtuh...tiada gempa bumi mahupun tsunami!

Ipod sodaa habis bateri..cis...cmana mau layan lagu? kna charge dolu laaaa...jacket aku yang cool agak harum baunya...kalau ditekup kat muka Ibrahim Ali mau die pengsan untuk 17 minit...hampeh btol...cari pnyer carik...skali jacket tuuu ade dlm bakul baju...cis...kalau aku tetap pakai jacket tuuuu alamatnya...aku sudah tidak cool lagi..hahhaa...

Ada sorang member nehhh ajar aku cakap bukan-bukan petang smlm...tak snonoh btol...hantar pegi skolah pondok baru tau!!! hahhaa....siapakah yang terkena 'gigitan cinta'????? hahhaha....kurang sopan btol....takper...die rilek jekkk..brani kerana benar!!! hahaha... petang smlm jugek..layan fussball tahap doraemon...blasah team lawan cukup-cukup...biar trauma untuk seminggu nehhh...biar mimpi ngeri untuk 3 hari....hahhahhaaa....memang kejam....hahhahha...kalau Elizebeth Town itu tidak best...memang sudah tidak ada soul lagi!! harus di bawa berubat ke Darusshifa kat Bangi... check mengapa sudah tidak ada soul lagi???

Yay! mau balik kampung....mau balik kampung....mau makan budu...alamak...kat kampung tade orang makan budu..tak cool sungguh kakak-kakak aku nehhh...tak rok langsung...tak happening...hahhahaa...agak-agak aku yang akan paw kakak-kakak aku ke aku yang kena paw dengan diorang? ahhahhaa...konpem diorg yang kena paw...tapi sejak badan aku sodaaa agak lebar nehh...diorg da jarang laburkan duit diorg kat aku....kalau time badan aku sehalus papan plywood doluuu....mesti diorang tanya.."kau tak cukup duit nak makan ke?" " ko baca buku sampai jadi kurus ke?"...kesimpulannya....diorang laburkan duit utk aku...hehhehehe...tapi aku tolak...aku cakap...aku ada duit berkoyan-koyan dalam bank...hahhaha....blagak sungguh!

Okie...sudah mau siap-siap...mau amik keta...mau kemaskan laptop...mau balik......slamat maju jaya untuk semua!

jom layan "i miss u by BLINK 182"

0 comments: