Tuesday, December 30, 2008

kalau batuk

Kalau batuk-batuk, sila makan ubat batuk! jangan minum ais, jangan hisap rokok mahupun curut..ia akan memudaratkan....kalau seperti melepaskan batuk di tangga cmana? nak makan ubat apa? giler..it getting worse. rasa nak tcabut krongkong dan pankreas! tadi jem giler dari Senawang ke KL...kena plak time pembesar tanah melayu on the way balik kl...sumer kete kena ke tepi sbb orang besar-besar mau lalu. ini baru berjiwa rakyat! hahahaha.

Rasa malas laa plak nak tdo....siang esok pon leh tdo...tapi rasa cam nak g keje lambat...hah macam macam!kalau kuar minum syok neh...tapi nak kuar minum dgn saper dol???adoi! buhsan btol! kalau esok ke MPH syok jugekkk....kalau ke Kinokuniya lagi laa ultra syok! baik pegi pegi bli sleeping bag, kasut getah, stokin bola, mata pancing dan lain-lain lagi bagus!

Malam ini tdo kna bukak lampu..kalau tutup lampu..konpem lpas 10 minit aku akan bangun dengan muka yg agak cuak utk bukak lampu. hahhaa. sangat horror tdo dlm gelap. kang mimpi bukan-bukan..hhehhee :B. korang dah ada azam baru lom? aku punya azam..aku mau abiskan paper yg tak amik lagik..serius ni..kali ni mmg serius...mmg jarang aku serius..mlm ni aku super serius! start mlm ni da tanak berpoya-poya dah...opppsss..start mlm esok lah...mlm ni dah ter poya-poya dah...esok mlm ya! hehhee..alasan!

New year korang celebrate kat mana? kalau korang nak pegi celebrate..aku nak join! kali ni aku serius ni!

0 comments: