Monday, December 22, 2008

Arsenal 1 Liverpool 1

Jumaat malam itu hari...laju ke bangi...hantar barang...then singgah makan kat Yankees Hut. memang dah agak dah..ni servis musti lambat pnyer nehhh...memang btollll...almost 1 hour makanan still tak dapat lagikkkk.cheiss! kalau nak report polis pasal makanan sampai lambat...polis sure bagi pnampar sbb ngengada sangat...senang jerk...aku kira dianiaya..sbb dah kebulurrr...kalau kat afrika..kalau kbulur boleh membawa mauuutt...so kira kedaaan dah mudarat....aku habiskan teh tarikk.."jom blah!". padan muka kau! rugi dah RM3o hengget..kalau ada 10 orang umat macam aku..dah RM300 kau rugi...kalau ada 100 orang macam aku...dah Rm3000...teringat ada skoolmate masa lpas SPM...die keje part time dengan gaji RM10 sehari...pastu ada member cakap..wow..kaya laa kau lpas ni...sbulan ko keje ko dapat RM3000....giler fail matematikk..hahha..

Pastu aku lajuuu ke Mc D near PKNS Bangi...Mc D baru nehhh...mak aiiii..ramai giler orang...mengalahkan Pasar Ramadhan Serdang...nak parking pun susah...drive thru jem...giler sehhh...sumer kbanyakannnya muka muda belia..sure budak2 UKM or Uniten nehh..cute-cute..cun cun...gorjezzz..wow..hehee...kalau zaman baca buku dulu...saper ader kete...sure die kelihatan 'hemsem', 'kacak & serta tampan'. hahhaha..tringat lagik..kalau lepak kat Maulana Serdang time petang...aweks2 gorjez..konpem dtg dgn bf yang ada kancil. hehee..masa tu kancil ni kete paling top...kalau datang dgn bf yg ada motor jer..alamat nya aweks itu berada dlm kerugian..hehhee...Slasa neh ada koje kat UPM...fuh..kna abiskan filem lomo neh..boleh pegi cuci gambar lomo...boleh buat lomowall kat umah lagik..

Siang tadi dihabiskan dengan tengok tv..sambil tak mandi sampai petang..agak kurang hero bunyiknya..hahhaa..dah mandi terus ke kedai mamak minum teh tarik dan telan maggi goreng yang dah lama aku mengidam...padahal leh goreng sendiri...huh!

Everything ok? Everything fine?

0 comments: