Tuesday, December 2, 2008

Ngilu

Bismillahirrahmanirahim. trasa seperti ngilu untuk meluncur ke page itu, page yang setiap hari di baca...dah 4,5 hari tak di baca. ngilu untuk membaca, ngilu untuk memahaminya. skang,aku cuba jugek untuk membelek-belek page itu. takper,sambil tgk Liverpool vs West Ham mungkin lebih cool. Oi, biler nak gol ni? Main bola macam team Kuala Muda je. cis!.

Sejuk btol malam neh, rasa sempit je dada melayan Oksigen kat rumah neh. bukan salah Oksigen ,tapi salah aku sbb pakai surfboard short je masa tdo. mungkin mau amik mood mimpi surfing kat Bali...hahhaa...tapi spatutnya amik mood utk blajar berenang. hahhaha. kadang-kadang rasa konfius, masa kecik-kecik aku slalu gak layan mandi sungai sampai satu hari bapak member aku tpacul kat tebing sungai sambil pegang rotan. lpas tu tobat dah tak pegi sungai. lpas tu lah aku dah tak reti brenang. walaupun apartment aku ada swimming pool, skali je aku jejak dlm pool tuuu. itu pun rasa cam nak lemas. hahhaa.

Esok harus ke client site lagi. ada kerja peru di settlekan.

Petang smlm layan main fussball. Standard lah, terlalu addicted. hahhaha. team aku main dari kol 530 sampai kol 630pm. King stay. hahhaa. smlm sangat banyak aku score. macam-macam cara. macam-macam helah. team lawan hati...panasss jek.hahhaa. bile time team aku kalah, haahhaa..budak-budak ni bersorak umpama PKR dapat tawan negeri Selangor. hahhaha.siol btol budak-budak neh mungkin dah lama sangat tunggu, biler laaa 2 ekor beruk neh nak kuar...hahhaa...alamak dah kol 6am. Selamat pagi semua..hehhee

0 comments: