Wednesday, December 31, 2008

dua koso koso smile chek list

Checklist? alamak, ini sudah tidak rare! tak hero lah kalau ada checklist. memandangkan aku tidak cukup hero untuk berlakon dlm filem tamil aku taruk gak laaa check list aku sempena menyambut tahun 2009 yg bakal menjelma selepas makan malam esok:

  1. ultra priority yg kna buat (di rahsiakan atas sebab sebab personal, mungkin kena ISA kalau didedahkan..hahhaha...ini yg paling top)
  2. bayar utang kad kredit dgn duit bonus!Rm1000 jerk..bkan byk pon!
  3. aku mau cuba darusshifa'
  4. status! (biar hingar bingar...biar kalut..biar pening kpala aku..biar mereng..biar org pandang sewwel kat aku). lantaklah sbb aku nak keja lama kat sini! kalau aku tak tahan aku blah! pduli hape! ari ni pun ada org call suh g interview (blagak sial!)..aku takkan bergerak slagi aku tak digerakkan..
  5. bulan satu amik exam BSCI
  6. bulan dua amik exam ARCH
  7. settle kan 'problem' with help from bro & sister & tell mom!
  8. aku mau lengkap semula. biar 5 waktu!
  9. normalize hidup aku!
  10. kalau aku dah normal (weyyy..aku bukan gay dol..lain yg aku maksudkan),aku akan 300% usaha utk dapatkan apa yg aku nak!!!
  11. repair V100. snang aku nak ke hulu ke hilir!
  12. beli rumah, kalau life aku dah normal.
  13. aku mau income bulanan at least RM5k (campur tolak gaji+duit dari langit+dll)
  14. kalau semua gagal.....gagal lah hidup aku tahun 2009!
dah tak lama dah 2008 nehhh...rasa sedih pon ada...macam-macam...nasihat dari aku...

"jangan palatkan hidup kita,kalau tidak...nyesal cam aku!"

0 comments: