Wednesday, December 31, 2008

ihong

Pink triangle acoustic - Weezer


Teringat bila layan lagu ni masa zaman stay kat Kolej 14. masa tu stay dgn skoolmate 'Pian'. tapi dia 'ihong' jer kat bilik aku. cis! yang aku panas, die bpakat dgn Medec mem'bahan' aku.hari-hari layan lagu Pink Triangle & Jamie versi akustikkkkk! Pian, biler ko nak balik dari Sabah dol? tringat zaman bonceng moto Honda Fame ko. masa matriks...ko register lambat...dari jauh ko panggil name glamer aku..cis...aku baru nak jadik mat skema dgn nama btol aku...hahhaa..hampeh kau! tapi tahniah..ko dah jadi cikgu fizik yg berjaya..aku ingat lagi kata-kata kau "buat ape nak blajar bsungguh sangat. kalau aku dapat 1st klass ke...third klass ker..aku dah konpem ada keja...aku akan jadik cikgu!". ceh,mentang2 ko dpt biasiswa KPM.ceh skali lagik! ko ikut jek mane aku pegi. dari zaman skolah ko dok sbelah katil aku dorm B10. kau punya kentut cam sial! nyaris aku muntah dol! hahhaha....dengan ko jugak laaa kite eksiden cuba cilok roundabout dkat Fakulti Komunikasi...hahhaa...smata-mata nak pegi cybercafe. aku yang bersalah...hahhaa..aku mempengaruhi kau!..hahhaha...

0 comments: