Sunday, December 7, 2008

12 jam

Hari ini kehidupan hanya di dalam kereta. borak, tdo, makan gula-gula semuanya dalam keta. kalau boleh..mandi pun mau dalam keta. hahhaa. ini baru betul-betul balik braya kat kampung. jalan 6 jam jadik 12 jam. mau krem kpala lutut..mau jem kpala...hahhaha...tapi hari ni membe aku ada pasang soundtrack Elizabeth Town 2,3 lagu..kire kpala aku leh layan...hilang segala tension..hilang segala gundah..hahaa..lpas tu aku bagi teka-teki buah ape ada bumbung...kah kah kah...ini dah kali ke 2 die kenaaa..hahhahaa...aku topu up lagik dengan teka teki orang buta lintas sungai....hahhahaa....tension die...hhhehehee

Sampai umah...lapar giler sehhhhh...laparrrrrrrrrrr...skali bukak periuk...ada ayam percikk...pehhhh....lazat....2 pinggan aku bedal nasikkk...dah cam hantu raya plak mkan tengah tengah malam...hehe..sorry...asyik nak sms jerkkk...gedik sungguh ari ni...hehhehee...

Sronok biler dah sampai...rasa bahagia...rasa indah..rasa sempurna..tapi...dlm perjalanan...bdebar-debar....ngilu.....alhadulillah...slamat sampai...syukur!

0 comments: