Saturday, December 27, 2008

27 hb doblas

Hari ni dah 27 ari bolan doblas. ada 4 hari lagi tahun baru mat salleh...2 hari lagi tahun baru Islam. Cepat btol jam berpusing...sangat cepat. tak sempat nak buat apa-apa! adoi! yang aku tau, aku still slow..sengal..damn! tapi hati aku tak pernah brubah! sangat sukar untuk berubah. skali dah aku cat dengan kaler merah...memang tak mungkin aku akan basuh cat itu...dan kaler merah itu adalah 'kamu'.....

Hari ini juga rasa tidak sihat...rasa seperti dmam...sakit kerongkong..batuk-batuk..cmana mau panjat bukit kalau ini macam? takpaaa...esok boleh makan obat batuk cap ibu dan anak! pasti da tak batuk dah:)..hehee..kalau hendak..seribu daya....ceh...kalau nak main bola..sanggup buat apa saja..kalau nak meredah pokok pokok..sanggup apa jaaa...tapi kalau untuk jaga hati sendiri...hmmmm....hanya berdiam diri...ahhh....aku memang seorang loser! stand still...dammit! i'm just bullshiitting my life!"&8^%$3%$

Tak sabar tunggu family day...hari yg indah untuk pekerja..selain dari hari buruh dan hari raya..hehhee. bagus family day nehh..ada lucky draw. walau cmana anda tidak lucky sekalipun....anda akan tetap dapat hadiah...paling koman dapat toaster..hahhaa..malang sunggoh nasib anda kalau dapat toester atau cerek..sbb mendeee mendeee tu anda boleh bli kat Tesco..hehehhe...tapi kalau dapat TV..Hempom..Mesin Basuh..cantekkk! mmg giler bertuah!..hahhaha

Aku rasa azam aku yang paling ultra aku kna buat dlu..solat untuk pilih jalan yang betul dan baca buku,amik exam! 2,3 mggu lepas...aku termimpi..memang lah ter...takkan nak sengaja mimpi kot...aku termimpi..aku nak makan tembikai...tapi...kat atas fridge ada 2 slices tembikai jer...tiba-tiba tersedar...ape ntah maksud mimpi tuu?nak dapat byk duit kaaa?ada sape expert pasal mimpi? okes..kite sambung later.....penat menaip ni...hhehe

0 comments: