Thursday, November 27, 2008

Sengau bunyik nye!

Tadi lepas makan, layan lagu Star Belong To Us sorang-sorang kat tempat parking. fuhhhh layan sehhh! skali timbul idea Akademi Fantasiol. kalau direkod pkai handphone sore aku syok gak neh...aku pasang lagu tuuu...aku nyanyi sama-sama. hasilnya..amat mendukacitakan..sore ku sengau! Konfuse skejap...apsal lagu Mahdir aku leh nyanyi best(prasan best)...takde plak riuk-riuk sengau tuuu...mungkin sebab masuk mesin kot...hahhaha...lagipun lagunya bukan indie pop...ia sebuah lagu punkrock! banyak bezanya..hahahaha...

"Believe me i will coming home, complete me i will coming home for love,for u.."

Wah esok..dah hari khamis..lusa dapat gaji..lusa mungkin cuti...ehh..alamak...lupe..lusa ada main bola...tak bole tak bole...aahhh kalo slambe je cuti..pastu ptg dtg main bola...peduli hape...

Adakah aku seorang loser? yess!aku memang seorang loser...sejak dari dulu lagi!sejak dari zaman Mohd Yaacob jadi Menteri Besar Kelantan lagik aku dah jadi loser. kah kah kah! tapi dlm keadaan camni, untuk kekal menjadi loser...tak mungkin...tak mungkin...tak mungkin...tak mungkin dpt melaluinya lagi...hati ini sangat rapuh!

0 comments: