Monday, November 17, 2008

Tok Guru vs Tok Jahil

Finally yesterday i can buy Off The Edge magazine featuring Tok Guru Nik Aziz as the cover story. Wow, the interview was really great with Kelantanese & English translation. Maybe lot of people did not know that tok Guru actually come from a royal family but not the ruler of Kelantan.You should buy this month Off The Edge! Salasilahnya lagi panjang dari Kesultanan Kelantan skarang. wow! tp dulu akak aku ckp..kitorang pun keturun raja....aku pun tanya lah raja mana? RAJAKAPUR! cis, aku tau laa masa tu aku kecik lagi..senang kena tipu...cis! takper..aku dah balas dah..aku suruh die buat homework aku masa skolah rendah...hahhaa....nasib baik die pandai tiru tulisan aku..haha..

Dunia tanpa internet memang suram. tiada aktiviti berblog...tiada aktiviti beryoutube..tiada aktiviti yang diharamkan..hahhaa..cis..untuk mengisi masa terluang...citer POPULAR kat AStro Ria aku layan. cis...harum scarum...memang sengal citer tuh...cis skali lagi...cis lagi skali....

0 comments: