Wednesday, February 11, 2009

Desperate Housewife Year Six

Malam tadi bosan-bosan, belek-belek channel. ntah cmana leh terbelek 708. Desperate Housewife Year 6. wow. dah lama aku tunggu. layan seh citer neh. macam-macam dah jadik. Gaby dah berisi. anak pun dah dua. montel lak tu. Susan dah divorce dgn Mike and having affair with her carpenter. so sad...die lama admire kat Mike but suddenly divorce sbb accident..n her daughter passed away. Edie back to Wistoria Lane with new husband who is so suspicious. Anak kembar Lynette pun dah 16...dah besar.

Okie, mana nak beli ekk laptop backpack yang cool? dlm ebay banyak..tapi shpping cost mahal giler. aku rasa backpack skang ni dah tak bley support blakang aku. berat smacam jek. dah 3 taun lebey aku pakai. sikit pun tak koyak. tapi mungkin die pnyer structure dah problem kots. sakit giler blakang kalo pikul beg bile jalan jauh. kalo nak bli backpack baru..maksudnya..kna bli yang branded. tak cool lah camtu. cool tak kool. takkan nak bior blakang ni sakit. lantak lah, org lain pakai kasut NIKE slamber rock jek padahal NIKE dok tindas pkerja die. haha. subversive sungguh pendapat aku.kena saman kang!

Ini hari ada appointment kol 7 mlm. mau pegi ke tidak? giler btol appointment kol 7. tak smayang maghrib kaa bro? alamatnye tak bley laa main fussball...kang berpeluh..harum scarum lak baunya...seperti tak prepare ape-ape pun. ahh..lantaklah...hehe...jangan die goreng aku sudah. biar aku yang goreng dia! tips untuk pegi interview: kna confident.anggap je diorg tu manusia biasa.anggap korang lagi terror drp org yg nak menginterview korang. speaking kna power..kalo tak power..blasah je. anggap interiew itu something yang fun. sure akan confident jwb soklan-soklan korang. tapi aku konfius gak dgn mamat yg nak jumpe aku neh. die hantar email...mention pasal short discussion...bukan interview. bahaya ni beb. kang die suh troubleshoot network die...bole terkial-kial gak aku.huh! doakan berjaya!:)

Tapi kalau aku dapat...aku sure tak sure nak take the offer or not. depend on situation. mungkin kna solat istikharah. mak aiii..dah brangan dahhhhh...amboi! takper..mungkin ini cuma untuk test market. tak salah mencuba kan? kan? kan? tapi kalau di ikut situasi lompat melompat skang ni...harus teriku-ikut gak aku. hehhee. ape pnyer orang laaa...takde pendirian..boleh main lompat-lompat parti. ceh! orang camni dari awal tak patut di calonkan jadi wakil rakyat. buat letih masyarakat je pegi mengundi. hampeh btol. ini duit pnyer pasal laa ni. klabu mata. ntah2 korang kantoi kes rasuah tu.padan muke. sape tau kan kan?

0 comments: