Thursday, February 12, 2009

hahhahhaha

Smlm punya appointment agak menjengkelkan. haha. mungkin sebab aku prasan bagus and then diorg pun prasan bagus. tapi aku rasa aku yg prasan bagus. hehe. tapi kalau die bagi offer kat aku, aku rasa...agak mustahil nak terima offer tu. macam boring je tempat die. mesti nak main bola tak cukup korum. rugi beb. baik duk sini..tiap-tiap ari jumaat leh main bola free. untung tak?tak dapat bonus 3 bulan takper..asalkan boleh main bola free:). btol tak?

Ada kaa patut diorang replace AP Cisco ganti dengan AP DLINK. sebabnya cost. itu olang...fikir 5 meter ke depan je...tak bole fikir 45 kilo ke depan. hayya! dia cakap Cisco Catalyst 6506 tarak bagus and then plan nak tukar kepada Nortel. hahaha. ini susahnya kalau jadi end user dari start mula keje. memang dioragn takkan nampak apa yang ada kat depan. semua buat conclusion sendirik. bila aku bcakap pasal OCS 2007, semua ternganga. apsal? diorg tak aspect aku bole ceritaa panjang camtu skali.

Pelik btol,organization diorang punyer lah besar. international lagikkk. bole lak concern pasal cost. adoi! sumer nak pakai open source. nak R n D. adoi. end user tak spatutnya keje camtu. end user kena lebey relaks. kena cool! pegi keje main ym jerk. haha

Kesimpulannya...aku saje je test market...hehhe

0 comments: