Friday, February 13, 2009

lompat kompeni

Bercakap pasal lompat parti, memang siol prangai diorang neh!. pokok pangkal, duit punya pasal...peduli hape..yang penting soroo tidak miss. kalau lompat kompeni...tak jadi hal pnyer. itu masing2 punya cerita. mungkin gaji tidak cukup..mungkin stress...mungkin jugek kekacauan politik ofis. hehe. lompat kompeni jugek takkan menyebabkan derhaka kepada Sultan. amat pelik dan tahyul prangai orang Mlayu skarang...derhaka kepada Sultan dikecoh kecohkan, tapi derhaka kepada Allah buat rilekk jek. apaaa critaaa?

Bulan ni ada 4 orang mau lompat kompeni. Bukan salah pun lompat kompeni. diorang mau duit lebey. diorang punya pasal lah. btol tak? kalo aku dapat lebey pon aku akan lompat jugek. kalo korang cmana? kalo aku sampai seru nak beli rumah..konfirm akan lompat! skang ni tak sampai seru je lagik. apa-apa pon.. good luck dude utk kerjaa baru korang!

Kadang-kadang rasa nyesal laa plak 3 taun lepas aku tak bli townhouse tuu. skang regenye dah jadik R150k. kalo aku bli, jual..rabak-rabak..untuk dlm RM40k. boleh dah beli kete. rugi seh. aku pilih beli kete..nak wat cmana. nyesal dahulu pendapatan..nyesal kemudian..padan mukee! tapi abg aku nak jual apartment die kat aku RM150k.. cis..dgn adik pun nak bkire..dah le bli 90k je...cis!

ari ni rasa cam tension...period kot! kah kah kah

0 comments: