Tuesday, February 17, 2009

Pastuuu?

Hari ini panas yang amat. mlm tadi pun panas. bahang! aku saje carik alasan..panas...oleh itu..hari ini aku malas...bukan hari ni jer..sejak smlm lagik aku jadi malas..malas yang ultra malas..sampai nak makan pun malas...kencing je aku tak malas..sbb kalau tahan kening..bole kena batu karang! malas sungguh hari ni. apo nak jadik neh? tak pnah lagi aku jadi malas camni skali. giler malas. apsal hah? takkan sebab panas aku jadi malas? tak logik beb! giler..cmana aku nak hilangkan malas aku neh. haruskan aku rotan bontotku sendirik?haruskah?pedih dol! mana bley!

Aku jadik malas sbb pompuan?tidak..tidak dan tidak! mungkin sbb aku dah mula rasa bosan. bosan dgn kultur-kultur yang hampeh. bosan dgn fe'ael yang bullshits. bosan dgn suasana..bosan dgn aircond..bosan dgn keyboard..cis! bosan dengan sikap-sikap 'yang ingin tahu'.

Pastu aku rasa macam mau brenti kerja. tapi kerja baru tadak lagik. cmana? tp aku pnyer notis 2 bulan. aku rasa dlm masa 2 bulan, sure bley dapat keje baru. takper, kalau aku tak dapat kje dlm masa 2 bulan...boley pakai plan B. tapi kalau bos tanye aku apsal mau brenti kerja? apa aku nak jawab? "err..errr..tak tau" mane bley jwb camtu. takkan nak cerita pasal ada insan-insan busy body pasal aku? takkan nak citer pasal diorg dok ber-emel pasal aku?oppss...saperkah orang ittew? kalau tak mintak maap dgn aku..aku citer..mampus laa..hhahha..oppss...tak bole..tak bole...biar org buat siol kat kita..jgn kita buat siol kat orang.

takkan aku pun nak berada dlm posisi 'dilemma' gaks. adoi!

0 comments: