Wednesday, February 18, 2009

Wak Tempe Dari Kola Selangor

















Gambar di atas adalah hiburan semata-mata. bukan gambar Eli Wong yang dikecow kecow oleh Wak Tempe dari Kuala Selangor. mlm tadi layan Citer Upin & Ipin. fuh, aku taruk 9 bintang setengah untuk citer neh. giler best. animation die giler cantekk. lawak dier giler lagi klakar dari lawak Amir Raja Lawak. ada quote yang konpem penonton akan ingat " Upin, ingat masa depan Upin!". Cinema pun almost full. giler bagus sape yg buat kartun neh! sound effect dier..fullamak...giler kelass! aku pun naik saspen (aku tipu je).

Alhamdulillah petang smlm dengan hari ni ada sedikit hujan. baru laaa sejuk skit rasanya. kalau tak..naik pedih hidung aku dok sedut wap panas. rasa tak slesa. ini baru panas dunia wahai kawan-kawan..panas kat akhirat..lagi panassss! pagi tadi pepagi lagi aku call member aku. then die call balik...tanye apsal? "ko ada baca paper bahagian sukan hari neh?" "ko tengok, kelantan blasah Pahang 5-1!!!" biasa laa, aku slalu eksyen dengan member aku neh sbb aku tau aku tak boleh eksyen pasal duit dengan die. die keje O&G, gaji melambak..tapi yang penting kau still kedeng dan kemut bab-bab duit neh!

sambung pasni laa..aku nak solat! jom! tanak solat?ko nak masuk neraka?:)

0 comments: