Tuesday, February 10, 2009

Postponed

Itu hari ada main futsal anjuran kompeni. so aku bersungguh2 dengan tdo lewat..kira-kira kol 4 pagi. nasib baik aku tjaga....kalo tjaga kol 12...mlepas main bola. ari tu aku ada cakap, kalo aku tak jadi top scorrer..aku nak blah cari kje tempat lain. hahha. cam tak dapat bonus banyak laa kirenyer..kechewa..hahhaa. so aku ultra bsungguh-sungguh nak score sebanyak mungkin..kang kena blah pegi tempat plaks. hehe. aku sengaja mencari alasan neh. 1st match aku score sbijik...2nd match 1 bijik..3rd match aku score 4 bijik (menang 4-2)..semi aku score sbijik..final aku score 2 bijik...kalau dicampur...9 bijik sumernya. tapi tension btol...ada 4 bijik kena tiang. cis! memang unlucky! aah..kalo score byk2 pun..bukan leh btambah bonus..hehhee..sinikal btol! tapi ari tu memang syok main bola. all out...tapi pancit..sbb aku tdo lambat+tak bekfast. so akibatnya..aku muntah sumer air yg aku minum. haha. padan muka! lpas muntah baru ok skit!

But tomorrow i will meet someone after work. somewhere nearby. supposed to be today..but..i've something to do tonite..so postponed esok jer lah. doakan berjaya! kna balik study skit..baru laa esok tak menggelabah.

Kadang-kadang aku rasa jiwa aku kosong. apsal? aku pun tak tau apsal. ntah2 soul sudah mati! kadang2 rasa bingung. bingung dengan kehidupan..bingung dengan diri sendiri..bingung tentang masa depan...bingung dengan hari yang akan datang. huh!

0 comments: